Eindresultaat in Aktie voor Alzheimer : Wil&Bert Rome 2018

31 december 2018 - Echt, Nederland

Beste volgers,

Vandaag 31 December 2018 willen wij jullie allemaal nog eens hartelijk bedanken voor jullie donaties, reacties, aanmoedigingen , felicitaties, etc. tijdens en na onze fietstocht van Peij naar Rome 2018 met als doel de sponsoring van de Alzheimer stichting.

Wij wensen jullie allemaal een goede gezondheid en een gelukkig 2019.

Met dit bericht sluiten wij onze actie voor Alzheimer af.

De actuele stand van onze actie berdraagt: 7377  euro

Dear followers,

Today 31 December 2018, we would like to thank you all again for your donations, reactions, encouragements, congratulations, etc. during and after our cycling trip from Peij to Rome 2018 with the aim of sponsoring the Alzheimer foundation.

We wish you all good health and a happy 2019.

With this message we close our action for Alzheimer's.

The current status of our action is: 7377 euro

Liebe Anhänger,
Heute, dem 31. Dezember 2018, möchten wir uns noch einmal bei Ihnen für Ihre Spenden, Reaktionen, Ermutigungen, Glückwünsche usw. während und nach unserer Radreise von Peij nach Rom 2018 mit dem Ziel bedanken, die Alzheimer-Stiftung zu sponsern.

Wir wünschen Ihnen alles Gute für die Gesundheit und ein glückliches 2019.

Mit dieser Nachricht schließen wir unsere Aktion für Alzheimer.

Der aktuelle Stand unserer Aktion ist: 7377 Euro

Cari seguaci,
Oggi, 31 dicembre 2018, vorremmo ringraziarvi di nuovo per le vostre donazioni, reazioni, incoraggiamenti, congratulazioni, ecc. Durante e dopo il nostro viaggio in bicicletta da Peij a Roma 2018 con l'obiettivo di sponsorizzare la fondazione Alzheimer.

Vi auguriamo buona salute e un felice 2019.

Con questo messaggio chiudiamo la nostra azione per l'Alzheimer.

Lo stato attuale della nostra azione è : 7377euro

2. Herman en Truus van Kempen:
    De beste wensen in goede gezondheid en een voorspoedig 2019
  3. Ria Timmermans:
    Top gedaan mannen!!!
    Een mooi en vooral gezond 2019 voor jullie allen!!
  4. Peter G. E. Slangen:
    Mooi resultaat toch.
    Een fijn uiteinde van 2018 en een vredig, liefdevol 2019voor jullie en alle volgers.
  5. Mia Driessen:
    Hoi Wil en Bert,

Leuk nog een laatste reactie. Jullie kunnen terug kijken op een geweldige ervaring. Dat pakt niemand meer van jullie af en smeed een nog hechtere vriendschap.. Voor jullie beide en iedereen die jullie lief zijn , een heel goed , gezond, gezellig en liefdevol jaar gewenst.
    En ik hoop jullie op de zaterdag wandelingen nog te treffen.. Als ik niet hoef te werken, ben ik er bij..
    Groetjes en liefs, Mia
  6. M canton:
    31 december 2018
    ja jongens goed werk gedaan tot de volgende reis
  7. Bert Stijnen:
    31 december 2018
    Fijn resultaat Wil en Bert!
    Een voorspoedig nieuwjaar en groetjes, Roelie en Bert
  8. Hella:
    31 december 2018
    Geweldig resultaat. Trots op jullie twee!
  9. Peter Kleijweg:
    31 december 2018
    Geweldig resultaat Wil en Bert !
    Genaote van de sjoan verslage van uch reis van Pej nao Raome !
    Eine gooje allemaol roetsj in ut nuuje jaor.
    Peter Kleijweg.
  10. Leon en Marij Augustus:
    31 december 2018
    Mooie actie en een fijn resultaat!
    Voor het komende jaar alle goeds en goede gezondheid !!
  11. Tjeu Wetzels.:
    Beste Bert en Wil.
    Wat een mooi bedrag, genoten van de verhalen en foto.s met veel plezier jullie reis gevolgd. Petje af voor jullie prestatie.
    Bij deze wens ik jullie een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig nieuwjaar. Begin aan een mooi 2019.
  12. René Rutten:
    31 december 2018
    Beste Bert en Wil, complimenten voor dit resultaat zowel fysiek als financieel. Wensen jullie natuurlijk een fijne jaarwisseling en vele goede jaren daarna. Hopelijk dat jullie bijdrage, voor het onderzoek naar Alzheimer, ervoor kan zorgen dat ik geen klant hoef te worden.
  13. Betsy en Jo Housmans:
    31 december 2018
    Bert en Wil, nogmaals gefeliciteerdj mit dit sjoean resultaat! Euch verhaole vanne fietstoch vònje weer geweljig, dao höbbe w'r éch van genaote. Zellef höbtj g'r netuurlek auch genaote ònger öt fietsen en haopelek geitj noe de doelgroep d'r zien vöördeil mit doon. W'r wènse uch allebei en euge aanhang ein sjoean oet-ènj en eine gooje roetsj 2019 inne en vööl gelök.🍻🥂💥🤝
  14. Jos en Els Bontemps-Hermkens:
    1 januari 2019
    Bert en Wil,

knap dat jullie voor een prachtig doel zoveel bij elkaar gefietst hebben!
    Jos en ik hebben daarbij ook nog eens mogen genieten van mooie reisverhalen en foto´s.
    We wensen jullie een tevreden toekomst met een goede gezondheid.
  15. A. Verstraelen van Buggenum:
    1 januari 2019
    Geweldig Boy's , 👍🏾👍🏾veur euch en eur femielie de allerbeste wensen in 2019 .
  16. Jet Faes:
    2 januari 2019
    Wil en Bert super gedaan en voor jullie ook de beste wensen en vooral een gezond 2019
  17. André Houben:
    3 januari 2019
    zo ,Wil en Bert.Dat is nog eens met een goed gevoel kunnen terugkijken op het afgelopen jaar. Klasse.
    Alle goeds voor 2019.
  18. Bert Hendricks:
    4 januari 2019
    Beste Wil en Bert,

Een fantastisch resultaat van een geweldig initiatief.
    Compliment voor jullie inzet!
    Een spetterend 2019 gewenst!