Dag-24 ROME

27 mei 2018 - Rome, Italië

Buone Serra,

Vandaag Zondag 27 Mei 2018, op onze laatste aktieve dag in Rome, genoten van de “rondjes om de kerk”, van de GIRO d’Italia 2018. Geweldig om dit te mogen meemaken na een 3 weken fietsen vanuit Peij naar Rome. Een geweldige ervaring die nog lang in ons geheugen zal worden gekoesterd.
Maar aan alles komt een einde.
Morgenvroeg, 28 Mei 2018, om 03:00 opstaan, 03:30 op de fiets een kleine 15 km fietsen naar Rome centraal treinstation om, om 06:03 uur te trein te halen naar Florence, Prato, Bologna en Padua, met 4 keer overstappen. Daarna in 1 ruk door naar München centraal, aankomst gepland, 20:47 uur.
Dat wordt dus een lange zit, gelukkig is ons zitvlees de laatste 3 weken goed geconditioneerd.
Vanuit München huren we een wat grotere auto, omdat onze fietsen natuurlijk meegaan, en dan naar ???.
Auto inleveren en de laatste km-ers al fietsend naar huis.

We willen er nogmaals op attenderen, dat alle donaties voor 100% ten goede komen aan de actie voor Alzheimer.
De onkosten die we zelf gedurende deze 24 dagen hebben gehad, worden dus volledig door ons zelf betaald.

Donaties zijn nog altijd welkom op:

Wij, Wil & Bert, vonden het een hele uitdaging om dit avontuur, een fietstocht van Peij

naar Rome, in goede gezondheid te kunnen/mogen volbrengen. Ook jullie reacties gaven ons zeker, “bij tegenwind”, een duwtje in de rug.
Groetjes
Wil Hendricks & Bert van Buggenum.

1. Monique Moors:
    27 mei 2018
    Bert en Wil geweldig dat jullie dit hebben gedaan. Super, wij wensen jullie een veilige thuisreis.
    Groetjes Maurice, Monique, Laura en Brian.
    😙😙😙
  2. Annelies en Sjef Peetets:
    27 mei 2018
    Een goede terug reis gewenst
  3. Conny Bogie:
    27 mei 2018
    Ik wens jullie een fijne en veilige terugreis!
  4. Henk en Carla:
    27 mei 2018
    Wil en Bert, jullie hebben een superprestatie neergezet en dat voor het goede doel. Leuk om de Giro-finale ook nog even mee te make. Goede terugreis! We gaan jullie reisverslagen missen! Groetjes, Henk en Carla
  5. Miranda:
    27 mei 2018
    Een hele fijne terugreis...
  6. Sophie:
    27 mei 2018
    Hallo Wil en Bert.wat jullie gepresteerd hebben is ongelooflijk, wat een doorzettingsvermogen. Doe mijn petje voor jullie af. Ik wens jullie een heel goede terugreis toe. Op naar Pey, home sweet home. Groetjes
  7. Han en Lilian:
    Fijne reis naar huis.
    Ben blij als we jullie weer zien.
    Wat een ervaring en wij hebben genoten van jullie reisverslagen.
    Zullen deze missen.
  8. Elly lei glenn craenen:
    27 mei 2018
    Heren nog een goed thuis reis. Zijn jullie dan dinsdag weer in het peyerland??
  9. Rinie:
    Gooj thoes reis jonges
    Danke veur de sjoan verhaole en de mooie foto`s.
    Liektj mich ein Super ervaring waat geer höbtj opgedaon!! ( ondaks alle minpuntjes die der vas en zeker auch wore) Petje aaf veur uch!!! Pasj op uchzelf!!
  10. Guill Laeven:
    27 mei 2018
    Tom heeft het net niet gehaald, maar jullie mooi wel!!!!!!!!!
    Proficiat kanjers.
    Goed thuis
  11. Claudia Theunissen:
    27 mei 2018
    Een hele goede reis naar huis allebei👍🏻
  12. André Houben:
    27 mei 2018
    Back home .... it's Always good to be back home... nog eine daag en dan weer het eige bed in het eige Limburg. Goede reis terug.
  13. Tjeu Wetzels.:
    27 mei 2018
    Geweldige mooie afsluiting, morgen een veilige reis naar thuis. Welkom in Limburg. Bedankt voor jullie Top prestatie.
  14. Herman en Truus van Kempen:
    27 mei 2018
    We wensen jullie een veilige reis naar huis toe.
  15. Els Heussen:
    27 mei 2018
    Goeie reis terug jullie zijn Kanjers
  16. Piet Vergoossen:
    28 mei 2018
    Een hele goede reis naar huis.
  17. Willy en Marianne vd Borgh:
    28 mei 2018
    Wat een toppers zijn jullie er moesten meer kanjers zoals jullie zijn bedankt voor de mooie verhalen en foto's we kijken uit naar jullie thuiskomst
  18. Jan-karien van der borgh:
    28 mei 2018
    een fijne terug reis naar huis, petje af voor jullie geweldig gedaan KANJERS !!!
  19. M canton:
    28 mei 2018
    ja een goede thuis reis gewenst
  20. Martien:
    28 mei 2018
    Hallo Bert en Wil. Een prachtige prestatie.
    Heel leuk om de blog tijdens jullie toer te volgen.
    Nog een fijne reis naar huis.
    Super !!!
  21. André Houben:
    28 mei 2018
    Niet origineel, want ik denk dat alle volgers die van jullie avonturen hebben genoten , dit al lang hebben bedacht. Als extra bedankje ,een extra-donatie overmaken naar Alzheimer stichting. Voelt goed. Arrivederci.
  22. Miriam faber:
    28 mei 2018
    Goede terugreis. En jullie zijn toppers
  23. Ton en Riet Kersten:
    28 mei 2018
    Bedank veur dees 3 waeke ut waor super om dit op dees maneer mit te make,en veur uch ein sjat aan ervaring kom good thoes geer zeet inmiddels bekende peyer.
  24. Leon en Marij Augustus:
    28 mei 2018
    We hebben meegeleefd en genoten van jullie reisverslagen!
    Behouden thuisreis en geniet van de thuiskomst!!
  25. Jo Theunissen:
    28 mei 2018
    We hopen op 'n plezierige goede thuiskomst, BIKKELS.
  26. Karel:
    28 mei 2018
    Hoi Bert en Wil. Wat een geweldge prestatie! Goede reis terug...