Stand donaties 8 Juli 2018

8 juli 2018 - Pey, Nederland

Beste mensen,

Onder het motto: "Wil&Bert terug in Peij", is na een gezellige middag met onze familieleden en enkele leden van VC Mesh, bij Cafe Vrehen, De Paersstal in Peij-Echt, vandaag de laatste van 3 spaarpotten geleegd.

We hebben een powerpoint presentatie ( tekst en foto's) gemaakt van onze fietstocht van Peij- Rome 2018, die we vanmiddag hebben getoond.

Mensen die interesse hebben in deze powerpoint presentatie kunnen zich melden via: [email protected] , met als onderwerp , powerpoint

Tot op heden , 8 Juli 2018 hebben wij met onze actie voor Alzheimer Stichting Nederland een bedrag verzameld,aan donaties van 6790,- euro.

Indien er nog in de naaste toekomst donaties gedaan worden , dan zal ik jullie daarover berichten.

Wij wensen jullie alle goeds voor de toekomst.

Groeten,

Wil&Bert

1. Tjeu Wetzels.:
    8 juli 2018
    Geweldig wat een bedrag bij mekaar gehaald. Top
  2. Miep Heutz:
    8 juli 2018
    Top gedaan!!
  3. Hans. Corpelijn:
    Wow. Super bedrag. Hier kunnen jullie trots op zijn
  4. Harry en Hans:
    9 juli 2018
    Dit is een geweldige score waar jullie zeer zeker trots op mogen zijn. Weinigen zullen deze prestatie kunnen evenaren.
  5. Ton en Riet Kersten:
    9 juli 2018
    Super ut woor ein prachtige reis via uch blog petje aaf veur wil en bert
  6. Frits ramakers:
    Geweldig bedrag bij mekaar gefietst toppie Annie en Frits Ramakers
  7. Jet Faes:
    9 juli 2018
    Geweldig, super gedaon moog geer ech trots op zeen. 👍🏼👍🏼👍🏼
  8. Miep van der Borgh:
    9 juli 2018
    Dat is een heel mooi bedrag, bij elkaar gefietst door 2 kanjers.
    Jullie kunnen er heel trots op zijn
  9. Han en Lilian:
    Super gedaan!!!
  10. Né Rutten:
    9 juli 2018
    Proficiat Kerels, jullie prestatie is een combinatie van vele dingen, zeer zeker een waardevolle levenservaring en nu maar hopen dat we Alzheimer voor blijven
  11. Marco FYSIO plus:
    10 juli 2018
    Gefeliciteerd beiden! Top prestatie!
  12. Mia Driessen:
    10 juli 2018
    Helaas was het niet mogelijk om er zondag bij te zijn. Maar toch nog een dikke proficiat met het behaalde resultaat. Super goed gedaan!! Ik hoop dat we elkaar nog eens treffen of eventueel afspreken om alsnog samen een pintje drinken.. Tot ziens.. Groetjes en een dikke knuf..
  13. Monique Moors:
    11 juli 2018