Tussenstand Donaties

7 juni 2018 - Pey, Nederland

Aankomst in VatikaanstadBeste mensen,

We zijn vandaag 7 Juni 2018, een 10-tal dagen terug in Peij. De fietstocht van Peij naar Rome heeft diepe indruk op ons gemaakt, De reacties van onze volgers/lezers waren hartverwarmend. De mensen die we op onze trip ontmoet/gesproken hebben vonden onze fietstocht een hele prestatie en waren allemaal geraakt als we ze vertelden dat we in aktie waren voor de Alzheimerstichting Nederland. Een trip waarvan wij volop genoten hebben en die wij nooit zullen vergeten, ± 2.200 Km fietsen in 21 dagen, met 1 rustdag, ± 13.000 meter  klimmen op onze trekking fietsen ( zonder motor, dus pure spierkracht) en weer gezond teruggekeerd.

Dit alles met een doel, zoveel  mogelijk geld ophalen voor onderzoek naar de ziekte Alzheimer.

De tussenstand in nu: € 5977,83.

Een bijzonder woord van dank aan al onze sponsors/donateurs is hier dus zeker op zijn plaats. Voor diegene die nog twijfelen ons te ondersteunen met deze actie, U kunt nog steeds doneren via:

of via:

1. Monique Moors:
    Top mannen, super prestatie 👍👍👍
  2. Yvonne Kox:
    7 juni 2018
    Dat is al een flink bedrag
  3. Agnes:
    7 juni 2018
    Prachtig resultaat en een geweldige prestatie. Petje af voor jullie!
  4. Els Heussen:
    Jullie zijn super
  5. A Koopmans:
    7 juni 2018
    Mooi resultaat, geeft aan dat jullie veel mensen inspireren.
  6. Sophie:
    8 juni 2018
    Jullie zijn geweldig, wat dit tot nu toe op heeft gebracht. Top
  7. M canton:
    8 juni 2018
    een leuke reis gehad en toch voor het goede doel gewerkt sjiek wat wordt de volgende trip
  8. Han en Lilian:
    8 juni 2018
    Super prestatie voor een goed doel.Ook wij hebben genoten van jullie reisverslagen en bekijken ze nog elke dag. Toppers zijn jullie.
  9. Willy en Marianne vd Borgh:
    8 juni 2018
    Wat jullie gedaan hebben is met geen pen te beschrijven waren er maar meer van zulke kanjers hoop dat er nog vele een voorbeeld aan nemen maar voor ons zijn jullie de beste toppers bedankt voor alles
  10. Jan-karien van der borgh:
    8 juni 2018
    geweldig gedaan kanjers en bedankt voor de mooie reis verslagen
  11. Mia Driessen:
    8 juni 2018
    Hoi Wil en Bert, Weer een aantal dagen verder.. Goed uitgerust van jullie inspanning??
    Dat hebben jullie wel verdiend. En er is goed gedoneerd, dus kunnen jullie een mooi bedrag naar de Alzheimer stichting doneren. Hartstikke fijn. Nu nog lekker na genieten van deze mooie ervaring. Groetjes en tot weer eens.
  12. Miep van der Borgh:
    8 juni 2018
    Hoi Bert en Wil. Ik hoop dat jullie goed hersteld zijn na die geweldige prestatie. En ik heb genoten van de fijne reisverslagen.TOPPERS.Als ik gezond blijf wil ik in 2019 of 2020 ook gaan fietsen of hardlopen voor een goed doel.
  13. Jet Faes:
    8 juni 2018
    Geweldige prestatie mannen, mooi bedrag voor een goed doel. 👍🏼👍🏼👍🏼
  14. Ton en Riet Kersten:
    8 juni 2018
    Ein knappe prestasie mer dat wiste veer al laot noe die raekening mer greuje ,en noe noa ut volgende projek .?
    Toppers van pey
  15. Hans Koster:
    8 juni 2018
    Chapeau, geer höbtj 't toch mér effe gedaon!
  16. Marco FYSIO plus:
    Supe!!