Blickpunkt 18 Mei 2018

25 mei 2018 - Rome, Italië

Aan de rijn in BonnOp 18 Mei 2018, nog een artikel over onze aktie voor Alzheimer in de Duitse pers, en wel in Blickpunt- Meckenheim en Bad Godesberg.

Groeten uit Rome,

Wil & Bert

1. Mia Driessen:
    26 mei 2018
    26-5.. kwart voor 7.. Dadelijk naar mijn werk.. Maar toch even kijken of er nog nieuws is!!Ik had het verslag en de foto's van jullie laatste dag nog niet gezien.
    Wat fijn voor jullie dat het welkomst comité in Rome door jullie zonen. Was dat verrassing of waren jullie op de hoogte hiervan?? Maakt ook eigenlijk niet uit.. Ze zijn er...om de laatste dagen gezellig met jullie door te brengen. Geniet hier met volle teugen van. Maak er samen een paar hele mooie dagen van . Wil.. steek je ook een kaarsje aan in Rome??
  2. Mia en Pierre Leenen:
    26 mei 2018
    Dag Wil en Bert, alweer kippenvel bij het lezen van jullie indrukken en reiservaringen. Fantastisch dat jullie zonen bij de finish erbij konden zijn. En nu samen genieten en gedachten uitwisselen. Mooi artikel trouwens in de Duitse pers! Chapeau voor de hele actie! Mia en Pierre
  3. Marjos (fysio + groepje):
    26 mei 2018
    proficiat kerels!! jullie eigen koers gereden en tijdig binnen. Indrukwekkende reisverslagen, nu is het jullie tijd......petje af
  4. Anita en Werner:
    26 mei 2018
    Een hele dikke proficiat!
    Wat een prestatie, ongelofelijk trots zijn we op jullie!