Dag-23 ROME

26 mei 2018 - Rome, Italië

Wil & Bert,

GOOD GEDOAN!

En de groete aan al euch volgers/ sponsors van mich vanoet Rome.

PAPA ToppieFrancesco

1. Herman en Truus van Kempen:
    26 mei 2018
    Beste Wil en Bert, Wij zullen de verhaaltjes voor het slapen gaan , gaan missen. Wij hebben echt genoten van jullie reisverslagen.
    Heel hartelijk bedankt.
  2. Hans. Corpelijn:
    26 mei 2018
    Proficiat Wil en Bert. Super gedaan. Nu nog een paar dagen genieten in Rome. WE zien ons weer in Echt
  3. Marjo:
    26 mei 2018
    Geweldig , Proficiat , voor mij zijn jullie de winnaars van de Giro ! Geniet van Rome en de welverdiende rust , tot in Pey ! Hoie
  4. Ton en Riet Kersten:
    26 mei 2018
    Super jonges haet de papa oug ein flinke donatie gedaon
  5. Michel en Yvonne Jeurissen:
    26 mei 2018
    Beste Wil en Bert. Fantastische prestatie. Nu nog effe genieten van Rome. Wij hebben genoten van jullie fietstocht. Prachtige reisverslagen en dito foto's. Een goede en gezonde terugreis toegewenst. Nogmaals dank aan jullie 2 kanjers.
  6. Peter Ruijten:
    Geweldig mannen! Super gedaon👍🏻💐👍🏻
  7. Jo Theunissen:
    26 mei 2018
    Geweldige prestatie die niet (helaas) iedereen kan. Trots op jullie.
  8. Piet Vergoossen:
    26 mei 2018
    Gefeliciteerd met deze mooie prestatie. Nog veel plezier in Rome. Ik heb jullie verhalen met plezier gelezen. Fijne terugreis.
  9. Leon:
    26 mei 2018
    volgend jaar de noordkaap ???
  10. M canton:
    26 mei 2018
    ja dat is zo goed gegaan kom ook maar per fiets naar huis
  11. Rinie:
    TOP PRESTATIE MANNE!!!
    waat zulle weer euch sjoan verhoale en prachtige foto`s goan misse.
    Geneet der nog get van en good thoes!!!
  12. Carool:
    26 mei 2018
    Eine dieke proficiat vuear uch twiea, waat ein super prestatie.
  13. Jessie:
    Hallo Wil en Bert,
    Wat een prestatie, echt SUPERRR gedaan en heb genoten van jullie verhalen.
  14. Ria Timmermans:
    26 mei 2018
    Top gedaon manne!! Dees sjöän ervaringe númt úch nemes mea aaf!! Geer moog truukkieke nao ein hartstikke sjieke fietsreis, gelúkkig gein brokke gemaak!! Úch gooje doel maaktj weer heil väöl minse blie, moog geer 2tjes trots op zeen!! Geniet van ein welverdeendje rús en proos ter mer same op!! Nogmaals bedank väör het moge mitgeniete!! Toet úrges in Pej, saluti, CIAO CIAO
  15. Karel:
    26 mei 2018
    Haha, zie je wel. Zo'n audiëntie bij de paus loont echt wel.
  16. Leny van Kempen:
    27 mei 2018
    Bert en Wil proficiat geweldig gedaan wat een prestatie. We hebben genoten van jullie verhalen.
  17. Yvonne Kox:
    27 mei 2018
    Daar is hij dan eindelijk. Onze paus. Nog fijne dagen in Rome en kom goed thuis. Je hebt wel een leuk feestje gemist Bert.
  18. Jan-karien van der borgh:
    27 mei 2018
    geweldig gedaan, jullie zijn ECHT KANJERS !!!!!
  19. Martien snellen:
    27 mei 2018
    Super wat julli gepresteerd hebben.En nu veilig terug.
  20. Arnold Verijdt:
    Super prestatie!
  21. Eugene Schoutese:
    Bert en Wil,
    Bert en Wil,
    Iech bin gruuts op uuch dat geer dees tog hub durve en wille oangoan.
    Iech weit dat ut unne groete wins woar van Bert mer iech dag altied , dat zal wel, iers zien.
    De doelstelling woar prachtig, rech vaan oet eur harte.
    Hopelik is de opbrings oach noar behuure zoe dat alles perfek kin eindige.
    Nogmoals unnen groete CHAPEAU.
  22. Henk:
    27 mei 2018
    De groeten van papa Henk. We zien elkaar bij de volley en in het cafe met nog meer mooie verhalen en stoere mannenpraat.
    Kom veilig thuis
  23. Mia Driessen:
    27 mei 2018
    Hoi Wil en Bert. Wat is Rome een prachtige stad. Dat komt op mijn verlanglijstje... Jullie laten ons mee genieten met prachtige foto's. Wil..Het kaarsje aangestoken!! Geweldig. Klein bedankje bij Maria voor de zo goed verlopen rit.. Geniet nog van de tijd dat jullie daar zijn. En daarna een goede reis naar huis gewenst zodat jullie heelhuids thuis komen. Groetjes en tot zien..
  24. Peter Kleijweg:
    27 mei 2018
    Perfisiat mitte super prestatie!
  25. Ria:
    27 mei 2018
    Haha paus ontmoet zeen ich,geweldig.
    Volges mich wet gans limburg van uch supertoffe prestatie aaf inmiddels.Huer de ganse tied ;zeen ze der al?,hubbe ze ut gered?Joa ze hubbe ut gered en wie!
    Waat hub ger ein fantastische prestatie geleverd, det duit uch neet zomer Eems noa.Nogmaal proficiat xx