Dag-3 Bacharach - Mutterstadt

6 mei 2018 - Mutterstadt, Duitsland

Daar zijn we weer.

Langs de Rijn zitten meer nachtegalen dan mussen in Nederland, volgens Wil. Naast tientallen nachtegalen ook 2 wielewalen ( speciaal voor Huub) en diverse ooievaars, 1 ooievaar met jongen gespot. Uiteraard heeft de zon weer de hele dag op onze body geschenen. Vertrek om 09:00 uur in Bacharach, met de bedoeling naar Worms (105 Km) als einddoel vandaag. Uiteindelijk toevallig veilig geland bij Gästehaus Elisabeth in Mutterstadt om 18:30 uur na 135 Km. Het was goed te doen vandaag ondanks een temperatuur van 26 ‘C , zeker na een koele Hefeweizen van 0.5 liter in Hamm am Rhein. Na een frisse douche, aan de overkant bij de italiaan “ Il Molino”, pizza , sla en spaghetti gegeten, alles heel lekker, natuurlijk ook een echt italiaans ijsje gelikt.

Zo nu loopt jullie het water zeker uit de mond.
buona notte

Doneren voor Alzheimer kan op:

Zie link bovenaan in reisverslag

1. Huub walraven:
    6 mei 2018
    Fantastisch,het wordt tijd dat we voor jullie
    Gaan zingen als wielewalen, dat geeft extra energie, veel succes, en ga zo door.
  2. Betsy & Jo Housmans:
    6 mei 2018
    Bert, Wil, weer vènje det geer öt geweldig good doontj, bie die hits nach efkes ein stök verder fietse den g'r uch hadj vöörgenomme, top! Eedere daag kieke weer oet nao euch versjlaag en de sjoean fotoos/filmkes. G'r zeentj good bezig.
  3. Truce:
    6 mei 2018
    Dèt sjut good op mit uch Geer gaeftj good gaas Wilt geer de volgende waek al aankomme en geweuïn fekansie gaon viere????
    Sukses veur de kômmende daag
  4. M canton:
    7 mei 2018
    bert je komt toch niet aan de drank
  5. Claudia Zeegers:
    7 mei 2018
    Wederom een leuk verslag van jullie heldendaad!Geniet van al het moois en zet hem op!
  6. Ria:
    7 mei 2018
    Ha manne,klink good allemoal volgende keer fiets ich mit.Waal elektrisch dan.haha
  7. Hans Koster:
    7 mei 2018
    Weize, pizza, ieskes!!!!!!!! Volgende kieër fiets ich mit miljaar.
  8. Han en Lilian:
    7 mei 2018
    Respect Ik ben net naar Kirchhoven gefietst en heb al apebillen.
  9. Carool:
    7 mei 2018
    Neet te hel fietse, auch van de omgeaving geniete en der nao det lekker eate en drinke is diek en dubbel verdeendj.
    Vael fiets plezeer.
  10. Ton en Riet Kersten:
    7 mei 2018
    Alweer zo,n leuk verhaol, gans pey en ver der boere hink jedere ein aan de computer cq tablet prachtig om dat te laeze, kanjers zeet geer
  11. Peter G. E. Slangen:
    7 mei 2018
    Hallo Wil en Bert. Wij wandelen (een kort stukje) en jullie fietsen een lange tocht.
    Jullie zijn er bijna!? Volhouden en vooral genieten.
    Geweldig mooie foto's en dank voor de dagelijkse verslagen.
    Voorzichtig blijven, behouden aankomen en weer terug.
  12. Yvonne Kox:
    7 mei 2018
    Mooie tocht alweer. Heel veel succes vandaag en geniet van het bier en eten en alle mooie plaatsen waar jullie langskomen.
  13. Miriam faber:
    7 mei 2018
    Super. Geweldig om jullie te volgen. En schitterende foto's. Goed bezig mannen.
  14. Huub coenen:
    7 mei 2018
    heel veel fietsplezier en respect
  15. Martien snellen:
    7 mei 2018
    Bert drunkt neet. Junges prachtig.
  16. Henk:
    7 mei 2018
    Goed zo, Wil heeft de verleiding van de Lorely weerstaan.
  17. Henk en Carla:
    Beste Wil en Bert,
    Wat leuk om elke keer jullie reisverslag te lezen! Wij vinden het geweldig dat jullie deze tocht maken voor het goede doel en zoveel plezier erin hebben. Veel succes met het vervolg.