HS-DN-Jülicher Woche

2 mei 2018 - Echt, Nederland

Heinsberger Woche 2-5-2018Vandaag 2 Mei 2018, een bericht over onze fietstocht : Peij - Rome 2018, in de Heinsberger- ( HS) - Dürener- ( DN) en Jülicher Woche in NRW, Duitsland.

Het gebied waar deze kranten ( totaal ± 230.000 oplages ) te lezen zijn, doorkruisen wij vrijdag 4 Mei 2018 op onze 1e fietsdag.

Jullie kunnen het artikel in de krant(en) lezen op:

Groeten Wil & Bert

1. M canton:
    2 mei 2018
    ja jongens veel succes
  2. Elbert Vleeshhhouwer:
    2 mei 2018
    Hi Wil,
    dat is een geweldig „tochtje“ wat jullie voor de boeg hebben! Veel pleizier en een hopelijk goed resultaat voor de Altheimers.
  3. Martien snellen:
    3 mei 2018
    Bert en Wil,kan er morgenvroeg niet bijzijn,maar wens jullie prachtige en mooie weken voor dit goede doel.Ben voorzichtig en kom goed terug. Gilda en Martien Hals und Bein.
  4. Cor:
    Hup Wil!
  5. Sophie:
    3 mei 2018
    Hoi Wil en Bert, ig wil uch veur meurge heel veul sukses winse en
    geneet van alles waat op uch paad kumtj zoo geweldig waat geer doontj veur de Alzheimer stichting, groetjes
  6. Eugene Schoutese:
    Vandaag de grote dag.
    Heren veel success en geniet van deze unieke trip.
  7. Mia Driessen:
    Ha Wil en Bert,

Vanmorgen bij de dienst geweest en jullie uitgezwaaid. Ik ben blij dat ik er bij was. Een heel bijzondere gebeurtenis met een goede boodschap van Vader Abt.. Met een lach en een traan zijn jullie vertrokken. Maak er een geweldige belevenis van. Geniet vooral en gezond weer thuis!!
    En Wil,
    Zoals beloofd, Met Tineke in de bunker kapel nog de kaarsjes aangestoken!!
  8. Will van Buggenum:
    Bert en Will

Heel veul succes, De start waas good zoa te seen op t filmpke.
  9. Peter Engels:
    4 mei 2018
    Hub geer auch 'n paar knappe dames bij uch die uch dagelijks de bein doon swanjeren?
  10. Toos Evers-Dircks:
    4 mei 2018
    Hieël väöl succes hieëre!