Uitzwaaiers gezocht!

29 april 2018 - Echt, Nederland

Abdij LilboschWie komt ons uitzwaaien?

Vrijdagmorgen 4 Mei 2018 om 07:00 uur, nemen wij deel aan een kerkdienst in de Abdij Lilbosch, Pepinusbrug 6, 6102 RJ Echt.

De abt Malachias zal ons na de kerkdienst nog even toespreken om ± 08:00 uur. Hierna nemen wij afscheid en zullen aan de fietstocht vanuit Peij naar Rome beginnen.

Dus wie het begin van deze tocht live wil meemaken, is van harte welkom.

met vriendelijke groeten

Wil Hendricks en Bert van Buggenum

1. Hella:
    Ik kom uitzwaaien!
  2. A Koopmans:
    29 april 2018
    Vanuit Sydney een goede start toegewenst
  3. Wim:
    Trix en ich koome auch.
  4. Miep Heutz:
    29 april 2018
    In Santiago de Compostella zal ik op vrijdag een kaars voor jullie aansteken en vragen voor een veilige tocht en een gezonde thuiskomst.
  5. Han en Lilian:
    29 april 2018
    Samen met Doortje kom ik jullie uitzwaaien.
  6. Mia Driessen:
    30 april 2018
    Vanuit Thorn kom ik jullie vrijdag ook uitzwaaien..
  7. Chantal, Guido, Jochem en Marit:
    30 april 2018
    We zullen aan jullie denken als we de koeien aan het melken zijn in Duitsland (eifel).
  8. Yvonne Kox:
    30 april 2018
    Bert wij komen ook. Maar wel om 8.00 uur. Ik heb een excuus knie om niet om 7.00 uur aanwezig te zijn😁
  9. Willy en Marianne vd Borgh:
    30 april 2018
    Willy en Marianne komem jullie ook uitzwaaien we hopen dat jullie mooi weer krijgen en een hele mooie fietstocht gaan beleven in ieder geval petje af voor deze uitdaging
  10. Annelies en Sjef Peetets:
    Hallo Bert en Wil,

We zullen vrijdag niet aan bezig zijn.
    Wij wensen jullie veel succes en vooral veel fietsplezier en veilige km, doe de Paus de groeten van ons.
  11. Jo Theunissen:
    30 april 2018
    En waem mot noe 't brood bakke? Nemes aan de aove.
    Zal d'r helaas neet bie zeen mer wins ug allebei veul succes en veul plezeer. Mer veural weer gezondj truuk.
  12. Henk Hendricks:
    30 april 2018
    Uitzwaaien ga ik niet redden vanuit Arnhem. Heel veel succes .... en vooral veel plezier.
  13. Ilse Verhulst:
    30 april 2018
    Helaas Bert en Wil... Het werk roept op vrijdagmorgen om 7uur, maar langs deze weg wensen Nico en ik jullie al een heel goed vertrek!!!!
    Wij zullen jullie blijven volgen vanuit België!
  14. Marjan:
    30 april 2018
    Uitzwaaien zal niet lukken vrijdagmorgen. Maar een super mooie tocht gewenst. Ik steek wel een kaars voor jullie aan hier in de kapel in Buggenum.
  15. Henk:
    1 mei 2018
    Lichte Alzheimer sloeg al toe want ik had zaterdag in mijn geheugen. Tot vrijdag.
  16. Tomas Colaco:
    All the Best Wil & Bert
  17. Michel en Yvonne Jeurissen:
    Hallo Wil en Bert
    Veel succes toegewenst op jullie fietstochtje en kom weer gezond en wel terug.
  18. Huub en Annie Dassen:
    1 mei 2018
    Een heel mooie tocht toegewenst, geniet ervan en vooral weer gezond en wel terug !!!
  19. Michael Hendricks:
    2 mei 2018
    Ich wünsche Euch eine schöne Reise mit tollen Eindrücken und Erlebnissen.Viel Spaß
  20. Elly lei glenn craenen:
    2 mei 2018
    Wij komen ook nog effe zwaaien. Richard enLei
  21. Carien van pol:
    3 mei 2018
    Wil en Bert heel veel fiets plezier een goede reis en gezond en wel weer terug .
  22. Nanda:
    3 mei 2018
    Heel veel plezier! Geniet van de mooie reis. Knap dat jullie dit doen!