A party without CAKE is just a meeting

31 mei 2018 - Pey, Nederland

Cakejes met onze fotoVandaag, Donderdag 31 Mei 2018 zijn op ons huisadres 2 dozen met cakejes bezorgd, afkomstig van de Stichting Alzheimer Nederland, samen met een kaart van het Team Acties & Events

Wat een verrassing, een heel leuke geste, zeker als er ook nog een foto van ons beiden boven op de cakejes zit.

Bedankt: Arno, Esther en Mira

mmmm...., wat zullen die smaken

P.S.

Ook al zijn we gestopt met fietsen en weer thuis, doneren kan nog steeds op:

Groeten Wil & Bert

1. De Boesj:
    31 mei 2018
    Een welverdiende lekker geste!
  2. Yvonne Kox:
    31 mei 2018
    Jammer om de koppies eraf te bijten.
  3. A Koopmans:
    31 mei 2018
    Die weten dat jullie iets extra’s nodig hebben om bij te komen van de inspanning.
  4. M canton:
    31 mei 2018
    ja en ons maar lekker maken denk aan de lijn en gedoneerd heb ik ook moest even wachten of jullie de reis ook afmaakten
  5. André Houben:
    31 mei 2018
    Lekker bij het ontbijt. Op z'n Italiaans dus ...
  6. Ton v neer:
    31 mei 2018
    Sjiek loat t uch smake mer kiek oet veur boekpien!
  7. Tjeu Wetzels.:
    31 mei 2018
    Mooi, smakelijk. Dik verdiend.
  8. Sophie:
    31 mei 2018
    Geweldig van de cakes met jullie foto. Een waardering voor jullie enorme prestatie.
  9. Willy en Marianne vd Borgh:
    31 mei 2018
    Wat een leuk presentje hebben jullie dik verdiend
  10. Betsy & Jo Housmans:
    31 mei 2018
    Laotj öt uch smake, det höbtj g'r waal verdeentj. En mit al die ervaring dietj g'r in Italieje höbtj opgedaon mit ein zeut ontbiet mòt det zeker lökke. Weer raoje uch aevel aan òm mörgevreug toch te beginne mit sjpek en eier. Den kèntj g'r idlvdd (in de loup van de daag) langzaam nao die zeutigheid öövergaon om gein boekpien te kriege. En es g'r hulp nuèdig zoetj moge höbbe.........
  11. Riny nelissen:
    1 juni 2018
    Heerlijk toch en zeker dik verdiend
  12. Wilma Dingelstad:
    Waat leuk. Sjmakelik
  13. Mia Driessen:
    1 juni 2018
    Die zijn toch om in te bijten!!! De cakejes.... Wat een leuke, lekkere verrassing. Jullie waren aan het zoete ontbijt gewend, dus dit kan er zeker nog wel bij. Ik hoop dat ze gesmaakt hebben. Lekker nagenieten!!
  14. Claudia Theunissen:
    Keileuk gedaan! Geniet ervan☕️🥧