Fietstocht Peij - Rome 2018

1 april 2018 - Pey, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij, Wil Hendricks en Bert van Buggenum, gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze fietstocht vanuit Peij naar Rome.  Vertrek datum is 4 Mei 2018.

We willen met deze fietstocht de ziekte Alzheimer meer onder de aandacht brengen. Onderzoek om deze vreselijke ziekte te voorkomen/bestrijden is dringend noodzakelijk. Om dit onderzoek in diverse Europese onderzoek-centra mogelijk te maken is er veel geld nodig.

U kunt U vrijwillige bijdrage storten op:

NL13 INGB 0000 002502 t.n.v.: Stichting Alzheimer Nederland

BIC (=SWIFT): INGBNL2A

Naam Bank: ING Bank N.V., P.O. Box 1800, 1000 BV  Amsterdam

Gebruik  donatiekenmerk : Wil + Bert  Rome  , in de omschrijving svp

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen/ervaringen/ontmoetingen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    22 maart 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Willy en Marianne vd Borgh:
    31 maart 2018
    Heel veel fietsplezier en een heel goed doel.
    Veel succes
  3. Han en Lilian:
    1 april 2018
    Veel fietsplezier!!!

En wij hopen dat er veel gedoneerd gaat worden voor de Alzheimer stichting.Wij zullen jullie volgen.Jullie zijn kanjers.
  4. Yvonne Kox:
    2 april 2018
    Geweldig dat jullie dit avontuur aangaan. En het is ook zeer nodig voor onderzoek naar alzheimer. Jullie zijn toppers. Heel veel succes.
  5. Ton v neer:
    4 april 2018
    Succes der mit mer uch kennende kump det vas waal good!
  6. Chrit Pepels:
    8 april 2018
    Heel mooi initiatief, ik wens jullie heel veel succes en leuk om de reis te kunnen volgen, toi, toi, toi.
  7. Kierkels:
    8 april 2018
    Bert en Wil, Ria en ik steunen natuurlijk jullie initiatief en zullen jullie reisavonturen op de ' voet' volgen. Nu reeds veel plezier met de voorbereiding.
  8. John & Marleen:
    8 april 2018
    Heel veel plezier, en een goed doel natuurlijk👍 Succes mannen!
  9. Jeroen Hendricks:
    9 april 2018
    Hoi pap, Bert! Top! Veel succes en vooral ook veel plezier! Veel groetjes Jeroen
  10. Miep Heutz:
    9 april 2018
    Mooi initiatief, mooie oude stad, mooie inspanning, mooie vriendschap . Geniet van alles wat op je pad komt.
  11. Peter G. E. Slangen:
    9 april 2018
    Een mooie, gezellige indrukwekkende tocht met behouden terugkeer gewenst.
    Moet wel na de impuls en zegening van/door de abt.
  12. Jo en Ria Feller:
    Bert en Wil,
    Weer winse uch ein hieel sjoan toch mit veul indrukwekkende momente.Geniet dervan en zurg good veur elkaar.
    Staek in Roame mer ein kaerske veur os aan den doon weer det hie veur uch zodet ger veilig aan komtj.
    Zet um op!!
    Weer steune uch vanzelf spraekendj auch.
  13. A Koopmans:
    9 april 2018
    Bert, Wil, alvast veel plezier bij de voorbereidingen.
  14. Tjeu Wetzels.:
    10 april 2018
    Bert en Wil, veel succes met jullie uitdaging de fietsreis naar Rome. Het is een lange fietstocht en jullie zullen wel ook te maken krijgen met tegenslagen, maar probeer te genieten van al het mooi,s wat je tegenkomt, zowel in de natuur en gesprekken met de bevolking. Ik zal jullie reis vervolgen en ben benieuwd naar de verslagen. Tevens een mooi doel, geld voor de Alzheimer Stichting. Ik zal zeker mijn steentje bijdragen. Groetjes Tjeu.
  15. Ingrid:
    10 april 2018
    Amai Bert en Wil, wat een supermooi initiatief. Ik bewonder jullie! Heel veel plezier, geniet ervan, maar wees ook heel voorzichtig.
    Ik kijk alvast uit naar jullie verhalen.
    Heel veel groetjes Ingrid
  16. Hans. Corpelijn:
    10 april 2018
    Bert en Wil. Als Bert zo goed kan fietsen als zwemmen dan gaat het zeker lukken. Ik wil jullie beide dan ook een prachtige en veilige reis toewensen. Geniet er samen van. En dit alles voor een prachtig doel.
  17. Mia en Pierre Leenen:
    10 april 2018
    Hoi Wil en Bert, Wij zijn supertrots op jullie. Voor beiden een persoonlijke uitdaging en samen een goed doordacht doel uitdragen! Chapeau mannen! Wat hebben jullie een mooi en professioneel reisblog aangemaakt. Geniet samen van de fietstocht en de mooie fietsroutes. We wensen vooral ook een veilige reis en een behouden terugkomst! Hartelijke groetjes Mia en Pierre
  18. Linda Coolen:
    10 april 2018
    Wil en Bert zet h’m op! Respect voor wat jullie doen. We gaan jullie volgen.
    Groetjes Linda, Lars, Sef en Jip
  19. Filip Hendricks:
    10 april 2018
    Veel plezier en succes mannen! Ik heb vertrouwen dat jullie het gaan halen. Zo'n fietstocht is een van de tofste dingen die je kunt doen (spreek uit ervaring^^). Ik ben benieuwd naar jullie avonturen!
    Sportieve groet,
    Filip
  20. Hans Koster:
    10 april 2018
    Ein hieël ongernuming en dét aug nog eins om gét belangrieks onger de aandacht te brènge. Ein hieël gooj reis en hieël väöl plezeer. 't Geit ug zeker lukke dao bön ich van äövertuugdj. Zeentj verzichtig en ich zal ug zeker gaon volge.
  21. Peter Selie:
    Leuk initiatief!
  22. Carla:
    Mooi initiatief succes 👍👍
  23. Bart:
    go daddy go!!!
  24. Bert Stijnen:
    11 april 2018
    Hoi Bert en Wil, ook wij willen jullie steunen in dit geweldig initiatief. Het is een rot ziekte en wij kunnen het weten (beide schoonouders)! Geniet en veel succes.
    Groet, Roelie en Bert
  25. Jack en Hill:
    11 april 2018
    Natuurlijk geit det lökke hiel veul succes geer zeenjt kanjer. Jack wol ger mit goan mer haef gein fietsepomp
  26. Miranda:
    11 april 2018
    Super dat jullie dit gaan doen..heel veel succes en plezier gewenst🍀
  27. Loes van Boxmeer:
    11 april 2018
    Een super initiatief, ik wens jullie een goede leuke en veilige fietstocht naar Rome met heel veel mooie momenten op jullie reis!!🍀💪🍀👍
  28. Leon en Marij Augustus:
    11 april 2018
    Goed te horen Bert dat je je inzet voor dit aansprekend doel! Ik ken je sportieve capaciteiten en weet dus dat je het gaat halen!! Succes allebei!
    Groetjes Leon en Marij.
  29. Thei Janssen:
    11 april 2018
    Hoeveul KM wiltj geer fietse per daag? En geitj de bagage mit op de fiets of eine begeleider mit. En woo doontj geer euvernachte?
    Ich zal uch zao good en zao kwaod probere te volge.
    Veul succes.
  30. Frans en Carla Nacken:
    11 april 2018
    Heel veel succes met dit geweldig innitiatief,wij wensen jullie veel fietsplezier en veel veilige kilometers toe.
    Geniet van deze avontuurlijke tocht,wij zullen ook een steentje bijdragen,Succes.
  31. Jan en Wanda:
    12 april 2018
    mannen geniet ervan en kom gezond weer thuis
  32. Pieter Ypeij:
    12 april 2018
    Naar het prachtige Italië een geweldig idee. Over twee weken vlieg ik over jullie heen richting Sicilië. Ik zal naar jullie zwaaien
  33. Arnold Verijdt:
    12 april 2018
    Respect voor jullie, een super initiatief! Ben benieuwd naar jullie verhalen en belevenissen. geniet er van.
  34. Ger en Elies:
    Ger en Elies
    Super van jullie, veel succes en plezier👍👍👍👍
  35. Atj Verijdt,:
    13 april 2018
    Succes met jullie avontuur!
    groeten, personeel huisartsenpraktijk dr Verijdt
  36. Jack en John Graus:
    13 april 2018
    Wensen jullie heel veel plezier en natuurlijk veilige kilometers.
  37. Ton en Riet Kersten:
    13 april 2018
    Bert en Wil hartstikke sjiek en völ succes
  38. Mariet en Ton.:
    13 april 2018
    Bert en Wil.TOPPERS.Fijn dat er zo'n fijne mensen zijn.Heel veel avontuur en heerlijk genieten.En het doel:🖒
  39. Marco FYSIO plus:
    13 april 2018
    Veel succes allebei en natuurlijk veilige km’s gewenst!
  40. Henk:
    13 april 2018
    Bert, Wil. Laat de beentjes maar draaien en geniet ervan. Blijf jullie volgen.
  41. Cor:
    Dag Wil en Bert,
    Heel veel plezier en geniet van dit leuk karweitje.
    Groetjes
    Cor
  42. Loes Engelen:
    14 april 2018
    Hoi Wil en Bert,veel succes en veel plezier met jullie fietstocht.Richard,Loes,Keo en Art
  43. Rien Scott - Francot:
    Hieel veul succes en fietsplezeer.🚴🚴, Groetjes van Rien en Sjors
  44. Hans Heuvelmans:
    14 april 2018
    Wil ik maak een gedeelte van mijn opbrengst van mijn boek over aan jullie reis om zo te steunen voor de stichting Alzheimer
  45. Giel Hofmans:
    14 april 2018
    Hallo Wil & Bert,Wat een geweldige tocht hebben jullie in het vooruitzicht. Heel veel succes en plezier toegewenst. Groetjes vanuit ‘t Laurentius ziekenhuis Roermond. Giel,Nicole & Anna
  46. Miep van der Borgh:
    14 april 2018
    Bert en Wil Ik wens jullie heel veel succes, plezier en vooral veel veilige kilometers.
    Ik heb veel respect voor jullie om de uitdaging aan te gaan.Ik ga jullie zeker volgen.
    Toi Toi. Groeten Miep
  47. Math Wilms:
    16 april 2018
    Mooie uitdaging mannen! Veel succes en fietsplezier.
  48. Bert Hendricks:
    16 april 2018
    Wil en Bert, Schitterend initiatief voor een prachtig doel.
    Heel veel succes, maar ook heel veel plezier en een veilige reis gewenst.
    Zet hem op kanjers.
    Mooi reisblog!!
  49. Https://www.bas-sittard.nl/:
    17 april 2018
    Jongemannen,met totaal 130 jaar aan levenservaring heel veel plezier met dit fiets avontuur. Ik ben heel benieuwd naar de verhalen,foto's en video's wat jullie op dit blog gaan plaatsen. Veel sportieve groeten Razija Bas
  50. Https://www.bas-sittard.nl/:
    17 april 2018
    Apk Alzheimer Actie bij Bas autoservice .Bij elke Apk keuring o.v.v Wil Hendricks of Bert van Buggunum wordt er 5 euro gedoneert aan de stichting Alzheimer.
  51. De Boesj:
    21 april 2018
    Beste Wil en Bert, veel succes toegewenst namens koningsbosch.nl
    Wij zullen jullie volgen.