Reacties

Naam Reactie Datum
Mariet en Ton. Bert en Wil.TOPPERS.Fijn dat er zo'n fijne mensen… 13 apr. '18
Ton en Riet Kersten Bert en Wil hartstikke sjiek en völ succes 13 apr. '18
Jack en John Graus Wensen jullie heel veel plezier en natuurlijk veilige… 13 apr. '18
Atj Verijdt, Succes met jullie avontuur! groeten, personeel huisartsenpraktijk… 13 apr. '18
Ger en Elies Ger en Elies Super van jullie, veel succes en plezier👍👍👍👍 13 apr. '18
Arnold Verijdt Respect voor jullie, een super initiatief! Ben benieuwd… 12 apr. '18
Pieter Ypeij Naar het prachtige Italië een geweldig idee. Over… 12 apr. '18
Jan en Wanda mannen geniet ervan en kom gezond weer thuis 12 apr. '18
Frans en Carla Nacken Heel veel succes met dit geweldig innitiatief,wij… 11 apr. '18
Thei Janssen Hoeveul KM wiltj geer fietse per daag? En geitj de… 11 apr. '18
Leon en Marij Augustus Goed te horen Bert dat je je inzet voor dit aansprekend… 11 apr. '18
Loes van Boxmeer Een super initiatief, ik wens jullie een goede leuke… 11 apr. '18
Miranda Super dat jullie dit gaan doen..heel veel succes en… 11 apr. '18
Jack en Hill Natuurlijk geit det lökke hiel veul succes geer zeenjt… 11 apr. '18
Bert Stijnen Hoi Bert en Wil, ook wij willen jullie steunen in… 11 apr. '18
Bart go daddy go!!! 11 apr. '18
Carla Mooi initiatief succes 👍👍 11 apr. '18
Peter Selie Leuk initiatief! 11 apr. '18
Hans Koster Ein hieël ongernuming en dét aug nog eins om gét… 10 apr. '18
Filip Hendricks Veel plezier en succes mannen! Ik heb vertrouwen dat… 10 apr. '18
Linda Coolen Wil en Bert zet h’m op! Respect voor wat jullie… 10 apr. '18
Mia en Pierre Leenen Hoi Wil en Bert, Wij zijn supertrots op jullie. Voor… 10 apr. '18
Hans. Corpelijn Bert en Wil. Als Bert zo goed kan fietsen als zwemmen… 10 apr. '18
Ingrid Amai Bert en Wil, wat een supermooi initiatief. Ik… 10 apr. '18
Tjeu Wetzels. Bert en Wil, veel succes met jullie uitdaging de fietsreis… 10 apr. '18
A Koopmans Bert, Wil, alvast veel plezier bij de voorbereidingen. 9 apr. '18
Jo en Ria Feller Bert en Wil, Weer winse uch ein hieel sjoan toch mit… 9 apr. '18
Peter G. E. Slangen Een mooie, gezellige indrukwekkende tocht met behouden… 9 apr. '18
Miep Heutz Mooi initiatief, mooie oude stad, mooie inspanning,… 9 apr. '18
Jeroen Hendricks Hoi pap, Bert! Top! Veel succes en vooral ook veel… 9 apr. '18
John & Marleen Heel veel plezier, en een goed doel natuurlijk👍… 8 apr. '18
Kierkels Bert en Wil, Ria en ik steunen natuurlijk jullie initiatief… 8 apr. '18
Chrit Pepels Heel mooi initiatief, ik wens jullie heel veel succes… 8 apr. '18
Eugene Schoutese Veul succes Hiere en dat de spiere maage metwerreke.… 5 apr. '18
Ton v neer Succes der mit mer uch kennende kump det vas waal… 4 apr. '18
Betsy & Jo Housmans Bert, Wil, Waat ein geweldig initiatief! G'r… 4 apr. '18
M canton komen jullie maar gezond terug 4 apr. '18
Jo Theunissen Ziet er leuk uit. Veel succes 4 apr. '18
Ton Jans Mooie site heren. Veel succes. 4 apr. '18
Yvonne Kox Geweldig dat jullie dit avontuur aangaan. En het is… 2 apr. '18
Han en Lilian Veel fietsplezier!!! En wij hopen dat er veel gedoneerd… 1 apr. '18
Willy en Marianne vd Borgh Heel veel fietsplezier en een heel goed doel. Veel… 31 mrt. '18