Bezoekersaantallen

20 mei 2018 - Signa, Italië

Bezoekersstatistieken.Beste lezers van onze Reisblog, we zijn trots dat jullie zoveel interesse tonen in de verhalen, foto’s en video’s. Vandaag na onze rustdag en bezoek aan Florence, hebben we nog 4 etappes voor de boeg voordat we op 24 Mei 2018 zullen arriveren in Rome.

We hebben er zin om deze fietstocht van Peij naar Rome te voltooien en om zo aandacht te vragen voor de ziekte Alzheimer. In grafiek vinden jullie een overzicht van het aantal pagina weergaves > 40250 en bezoekersaantallen > 4870.

Groeten Bert&Wil

1. Conny Bogie:
    20 mei 2018
    Veel succes nog voor de laatste 4 etappes!!
  2. Miranda:
    20 mei 2018
    Veel succes voor de laatste etappes maar jullie gaan het zeker voltooien...
  3. M canton:
    20 mei 2018
    hopelijk gaan die 4 dagen ook zo goed lang genoeg gerust dus voor morgen fiets ze
  4. Annet en Hans:
    20 mei 2018
    Nog een paar dagen en dan zijn jullie op de bestemming, jullie reisverslagen, een plezier om te lezen waar jullie zijn ,wat er allemaal te zien is,schitterende omgeving en dat jullie veilig zijn, geniet er nog van,trots zijn op dat wat jullie nu aan doen zijn,we doen het jullie niet na.Toppertjes zijn jullie, groeten uit Echt en nog een veilige reis.
  5. Richard Gorissen.:
    20 mei 2018
    Zet hem op,de laatste loodjes,fantastisch!!!!!
  6. Peter G. E. Slangen:
  8. Jose Damen:
    Jij als n streper zoals ik je ken wil.lukt je dat wel...suc6
  9. Tjeu Wetzels.:
    20 mei 2018
    Het gaat wel lukken kerels. Zijn het vlakke etappe,s of bergetappe,s, ik vergelijk het met de giro voor het goede doel. Deelnemers voor de echte giro doen het voor de eigen euro,s.
    Respect voor jullie, en het is verdiend. Succes.
  10. Carool:
    20 mei 2018
    nao eine sjoeane rústdaag, mörge weer op de fiets vuear de léste lueatjes, succes hieare.
  11. Jan-karien van der borgh:
    21 mei 2018
    hopelijk hebben jullie genoten van de rustdag dat hebben jullie echt verdiend veel succes vandaag
  12. Bert Stijnen:
    21 mei 2018
    Van Toscane via Umbrie naar Rome in Lazio het is er prachtig! Geniet ervan en succes.
    Respect....
  13. Claudia Theunissen:
    21 mei 2018
    Heel veel plezier en succes de komende, laatste dagen!
    U can do it💪🏻💪🏻
  14. Mia Driessen:
    21 mei 2018
    Goeie morgen Wil en Bert, Na de rustdag misschien al weer met de voeten op de pedalen.. 8.45 uur.. Nog een paar dagen en het einddoel is bereikt.. Fantastisch!! Maak er nog een paar mooie dagen van. Geniet met volle teugen!! Goeie reis !!
  15. Desiree Oosterhof:
    21 mei 2018
    Hallo Wil en Bert. Nog ff dan hebben jullie je doel bereikt. Super.
    Groeten van Willi en Desiree
  16. Elly lei glenn craenen:
    21 mei 2018
    Vraag bij de B&B of ze een pan spek met ei klaar maken dan gaan de laatste KM heel soepel. Maar het is en blijft een hele prestatie. 👍👍👍👍🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♂️🚴‍♂️
  17. Ton en Riet Kersten:
    21 mei 2018
    Doog de groete aan michelangelo es geer hem taegekomt
  18. Jo Theunissen:
    21 mei 2018
    Tot nu toe 'n geweldige prestatie. Zet 'm op en geniet.
  19. Willy en Marianne vd Borgh:
    21 mei 2018
    We moeten jullie bedanken voor de mooie verhalen jullie weten dat het voor ons een heel mooi doel is dat is niet in woorden uit te drukken geniet nog van de laatste dagen en goed uitkijken.
    Tot gauw
  20. Frits ramakers:
    21 mei 2018
    Bert wil nog effe vol houden geniet er maar van die paar dagen zijn zoo voorbij succes Annie en frits
  21. Jan Heijnen:
    21 mei 2018
    Nog effe volhouden en dan de wereldstad Rome voor jullie goede doel. Veel succes gewenst voor deze laatste dagen. Het gaat lukken, ik weet het zeker, doorbijter.
  22. Frans en Carla Nacken:
    Frans en Carla
    Jullie zijn kanjers, nog effe gas geven, geniet ervan en succes, Rome en het goede doel voor Alzheimer komen in zicht.
  23. A. Verstraelen van Buggenum:
    21 mei 2018
    Nog goot ongerwaeg Heren, Florence is prachtig. Iets meer tied nödig om te mooie dingen te zeen en te belaeven. Bert det kinse mit Hella nog euverdoon. Verder viinj ich euch super boy's op dees fietstrip . Gr . Anneke
  24. Martien snellen:
    21 mei 2018
    Heel veel succes nog de laatste dagen,en wel thuis. Ongelooflijk wat jullie hebben gepresteerd.
  25. Leon en Marij Augustus:
    21 mei 2018
    Geniet van de laatste 'loodjes'! Het moet een geweldig gevoel zijn zo'n mooie tocht en doel te voltooien!
  26. Rini:
    22 mei 2018
    Geweldige prestatie!!!!!!👍👍👍
  27. Jan Nelissen:
    22 mei 2018
    Jullie zijn kanjers. Wat een prestatie. Veel succes en geniet van de prachtige omgeving.