Voor onze volgers

14 mei 2018 - Nauders, Oostenrijk

Kasteel NaudersbergWij willen iedereen die ons volgt op onze fietstocht van Peij naar Rome, nu al van harte bedanken, speciaal ook diegene die op wat voor manier ook, reageren op onze reisverslagen.

Nogmaals hartelijk dank, het doet ons goed om jullie reacties te lezen.

We starten nu in Nauders en gaan via de Reschenpas naar Bella Italia.

P.S.

En natuurlijk nog een woord van dank aan al onze donateurs aan de aktie voor Alzheimer.

Jullie horen nog van ons.

Wil&Bert

1. Mia Driessen:
    14 mei 2018
    Bert en Wil, Jullie hartstikke bedankt dat jullie elke dag na een vermoeiende rit de moeite nemen om deze ervaring te delen. Mooie foto´s, leuke filmpjes. Een genot om te bekijken elke dag. Succes verder. Maar voorzichtig met de snelle afdalingen!!
  2. Jan-karien van der borgh:
    14 mei 2018
    jullie hoeven ons niet te bedanken, jullie zijn kanjers.
  3. Michael Hendricks:
    Hallo Ihr Beide,
    Ihr macht da eine tolle Sache.Mein Respekt👍
  4. Piet Vergoossen:
    14 mei 2018
    Veel succes met jullie overtocht over de Alpen.
  5. M canton:
    14 mei 2018
    nou jullie komen langs prachtige plaatsen
  6. Jan en Betty hendricks:
    Hallo Wil en Bert,

Petje af bikerbikkels, het schijnt dat jullie de fikse passen ook niet schuwen. Tom Dumoulin zou jaloers kunnen worden...
    Veel sterkte met het verdere verloop door bella Italia.
  7. Han en Lilian:
    14 mei 2018
    Succes ! Kijk uit naar het volgende verhaal.
  8. Conny Bogie:
    Veel succes vandaag!
  9. A. Verstraelen van Buggenum:
    14 mei 2018
    Het is heerlijk om eur mooie verhaolen te laezen en euch te volgen . Complimenten veur de maneer van sjrieven . Succes op eur verdere tocht 👍🏾👍🏾
  10. Ton en Riet Kersten:
    14 mei 2018
    Bella italia hie komme de jonges oet pey, dat wurt kommende daag pisa en spagetti dao kom ger de alpen en dolomiete waal mit euver , want geer zeent bikkels. Succes
  11. Yvonne Kox:
    14 mei 2018
    Succes voor vandaag. Weer een mooie tocht gisteren geweldige foto´s
  12. André Houben:
    14 mei 2018
    Ik kan me alleen maar aansluiten bij bovenstaande commentaren. Iedere avond een leuk moment om jullie verslagen en fotoreportages te bekijken. Super.
    En nu gaan jullie ook nog de giro tegemoet.Ken jullie reisschema niet en ook niet dat van de giro.Maar als dit elkaar gaat kruisen mag Dumoulin jullie handtekening wel komen vragen :)
  13. Henk:
    14 mei 2018
    He kanjers, ga nog even langs bij het museum van Reinhold Messner. De werled bekende bergbeklimmer. Eerste (westerling) zonder zuurstof op de mount Everst. Leuk museum. Hij weet alles van zuurstof op grotere hoogte. Veel plezier verder.
  14. Truce:
    14 mei 2018
    Dank uch veur alle sjieke verhaole en plaetjes. Kiek al wer oet nao murge
  15. Martien snellen:
    14 mei 2018
    Dat doen we.Onvoorstelbaar wat jullie verzetten.Jullie zijn keien.
  16. Leon:
    14 mei 2018
    mooie foto,s nu hopelijk genieten van het mooie italie en zijn goede keuken
  17. Wim:
    Hallo Boys,
    Inderdaad, iedere avond genieten van jullie reisverslag en behoorlijk jaloers op al de avonturen die jullie meemaken.
    Wat betreft het zingen onder de douche hebben we Will afgelopen vrijdag echt gemist.
  18. Franka Vd Doelen:
    14 mei 2018
    Frans en ik vinden het dantastisch dat jullie dit ondernemen Voor de volgende ritten heel veel succes gewenst van Frans en Franka
  19. Willy en Marianne vd Borgh:
    14 mei 2018
    Jullie hoeven ons niet te bedanken wij zijn zo trots op jullie dat jullie dit doen en vooral voor dit goede doel dit is zo mooi met geen woorden te beschrijven geniet ervan
  20. Annet en Hans:
    14 mei 2018
    Zo sjaon dao,geniet geer der mer van, dan doorn weer dat auch allemaol,als weer uch reisverslage en foto's kenne zeen. Top manne, en nog veul fietsplezeer.
  21. Miranda:
    14 mei 2018
    Jullie hoeven ons daarvoor niet te bedanken want jullie doen het gewoon!!!
    We hebben al heel wat genoten van jullie verhalen en prachtige foto's en dat voor een super doel....
    Veel succes voor de komende dagen....
  22. Rinie:
    Hoi Bert en Wil
    Weer danke uch veur al die sjoan verhoale en prachtige plaetjes.
    Woavan geer os edere daag loat mitgeniete.
    Weer winse uch nog väöl succes en pasj good op uchzelf.
  23. Riny nelissen:
    14 mei 2018
    Heerlijk om jullie reis te volgen,genieten jullie en blijf gezond
  24. Miep van der Borgh:
    15 mei 2018
    Jullie zijn kanjers en dat kan ik niet genoeg zeggen.De mooie verhalen foto,s,nog veel fietsplezier, gezelligheid en blijf vooral fit en doe voorzichtig