Dag-4 Mutterstadt - Steinmauern

7 mei 2018 - Steinmauern, Duitsland

Vandaag beginnen we eens lekker vroeg, 06:00 opstaan, 07:00 ontbijt in de bakkerij  zie: http://elisabeth-mutterstadt.de/, 08:00 uur start en effe zoeken naar de Rheinradweg. Langs diverse oude rivierarme gefietst op weg naar de dom van Speyer, toch wel druk in de stad en veel vieze diesellucht, dus snel weer verder naar Wörth am Rhein, naar Mercedes-Benz. Hier worden we met open armen ontvangen en waren ze zeer enthousiast over onze actie voor Alzheimer. Intern het bedrijf zal er extra aandacht zijn voor onze actie en vandaag zijn er al foto’s gemaakt. Artikel volgt z.s.m. We zijn de Rijn overgestoken richting Kalsruhe en even daarna hebben we de rijnhaven bij een kolencentrale via een steile trap te voet moeten overwinnen. Uiteindelijk zijn we na enige omwegen geland in Steinmauern bij een Italiaans restaurant met pension, restaurant helaas op maandag gesloten, daarom uitgeweken naar de Griek , 5 Km buiten het dorp, natuurlijk fietsend. Totale afstand vandaag 120 Km.

Morgen 8 Mei bezoeken wij 3 bedrijven.

P.S. Vanmorgen stond een artikel over onze aktie in de Bonner General Anzeiger, interview van vrijdag. http://www.general-anzeigemr-bonn.de/bonn/bad-godesberg/Benefizradler-aus-den-Niederlanden-machen-Zwischenstopp-in-Bonn-article3847402.html

Tot morgen

1. Jan-karien van der borgh:
    7 mei 2018
    fijne avond, dat hebben jullie verdiend
  2. M canton:
    7 mei 2018
    drink vanavond maar een biertje jullie hebben het verdiend
  3. Han en Lilian:
    7 mei 2018
    Fijne avond en voor morgen een mooie fietsdag met hopelijk gulle donaties voor het goede doel.
  4. Martien snellen:
    prachtig. Weer een mooie prestatie
  5. Trix:
    7 mei 2018
    Ik vind het helemaal geweldig wat jullie doen.
  6. Elly lei glenn craenen:
    Toppie mannen
  7. Yvonne Kox:
    7 mei 2018
    Goed slapen vannacht,dan kunnen jullie morgen weer ver fietsen en veel geld ophalen. Wel jullie mooiste glimlach heren. Dat helpt . Fijne fietsdag.
  8. Ton en Riet Kersten:
    7 mei 2018
    Super manne oet pey,dit is sjoon om te laeze elke keer ein feesje
  9. Betsy & Jo Housmans:
    7 mei 2018
    Euch PR höbtj g'r hièlemaol in kanne en kroeke. Ein sjoean stökske publisiteit in de Bonner General Anzeiger! En weer good opgesjaote, ondangs die hinjernisbaan. Petsjke aaf hu-er.
  10. Willy en Marianne vd Borgh:
    8 mei 2018
    Wat gaat het goed we kijken iedere dag uit naar jullie verhaal we zijn super trots op jullie
  11. Desiree Oosterhof:
    8 mei 2018
    Wat goed van jullie, we wachten met spanning op de vervolg verhalen.
  12. Mia Driessen:
    8 mei 2018
    Het gaat als een speer met jullie.. Hartstikke goed!! En wat zien jullie mooie dingen onderweg. Leuk om steeds ook te zien wat jullie zien..
  13. Riny nelissen:
    Geweldig jongens
  14. Leon:
    8 mei 2018
    behalve dat jullie geweldig bezig zijn, moet ik toch zeggen dat de inwendige mens zeker niet vergeten wordt respect ik volg jullie
  15. Henk Hendricks:
    9 mei 2018
    Hoi Bert en Wil,
    Mooie verslagen, mijn eerste leesvoer elke ochtend. Ook ik moet regelmatig in de stad fietsen, en inderdaad , die lucht is niet te pruimen. Auto's verbieden in de binnenstad ;-)
    Veel succes verder. Hebben jullie nog rustdagen gepland? Lijkt mij verstandig.
    Gr uit Arnhem, Henk